POLISH PROFESIONAL PENTRU CAROSERII AUTO

Primul si cel mai important pas este verficarea si diagnosticarea corecta a starii actuale, zgarieturi si profunzimea acestora, eventuale infundari in caroserie si actiunea mai mult sau mai pregnanta a ruginii, detalii care sa conduca la alegerea optima a sculelor si materialelor necesare.

De aceea, am investit permanent in aparatura de ultima generatie, incepand cu aspiratoare dotate cu 4 motoare, vaporizator, extractor cu aer fierbinte, aparate profesionale de slefuit, perii si tampoane speciale, masini speciale de tuns plusurile si pielea intoarsa.

Produsele chimice folosite nu reprezinta un singur brand, ci o intreaga gama obtinuta de la un portofoliu larg de furnizori cu vechime relevanta pe aceasta piata.

Filozofia privind produsele chimice pe care le folosim este pe cat de simpla, pe atat de eficienta si anume, folosim produsul numai pentru destinatia pentru care a fost conceput. Samponul de canapele si scaune, doar pentru canapele si scaune, curatitorul de geam sau parbriz, numai pentru geamuri si parbrize, samponul de extractor, doar pentru extractoare.

O atentie deosebita acordam jantelor, data fiind importanta majora pe care o are simpla privire catre orice masina care se vrea a fi deosebita, dar si faptului ca acestea sunt probabil cele mai expuse parti care compun masina ta, datorita soselelor groaznice pe care sunt nevoite sa ruleze.

Va voi prezenta in cele ce urmeaza cele mai importante actiuni la care este supusa masina dumneavoastra, si cu care m-am confruntat de-a lungul timpului, si operatiunile pe care le fac pentru obtinerea unor rezultate impecabile in materie de polish si detailing. Precizez ca gratie experientei de peste 17 ani in tipurile de vopsele sau tehnici de slefuire si detailing interior, vehiculul dumneavoastra nu va face obiectul niciunei metode de testare sau incercare, asa cum se intampla in alte locuri.

Spalarea autovehiculului

Poate primul si cel mai important factor care degradeaza aspectul masinii dumneavoastra il constituie spalarea incorecta. Spalarea prin jet sub presiune cel mai des folosita in ultima perioada, in ciuda avantajului ca reduce considerabil timpul alocat acestei operatiuni, amplifica zgarieturile existente pe caroserie sau sparge bulele de aer de sub vopsea, lasand tabla expusa factorilor corozivi. In acelasi timp, spalarea cu buretele creeaza doar falsa impresie ca se face o toaletare corecta pentru ca datorita particulelor de parf existente pe suprafata masinii, in timp se formeaza acel efect de “panza de paianjen” observat usor in reflexia luminii. De aceea folosim cele mai noi tehnici de lustruire si materiale capabile sa creeze acel aspect de nou pe care vi-l doriti.

Vreti sa stiti daca masina dvs a fost spalata corect pana acum ? Uitati-va la ea cand e soare afara, daca e plina de zgarieturi concentrice atunci metoda de spalare si stergere a esuat lamentabil. Uitati-va la cromul de pe masina, daca acesta este albicios sau patat la fel, spuma activa cu care a fost spalata masina este acida.

Corectia vopselei

De-a lungul timpului suprafata vehiculul acumuleaza numeroase particule care degradeaza treptat calitatea vopselei vehiculului dumneavoastra. In plus, contaminarea in urma ploilor acide, razele solare, seva copacilor sub care ati parcat, insectele lovite in timpul deplasarii si care raman lipite pe caroserie, oxidarea, excrementele de pasari sunt doar cateva din elementele care degradeaza exteriorul masinii dumneavoastra, dandu-i acesteia aspectul de neingrijit.

Nu exista doua vehicule care sa aiba acelasi tip de vopsea, existand diferente majore care tin fie de modul in care a fost intretinut in timp vehiculul mai vechi, fie datorita faptului ca exista producator, model sau nuanta diferite.

Noi folosim produse care nu doar mascheaza acele parti afectate cu materiale de umplutura, ci datorita unor tehnici superioare de slefuire sau lustruire, reusim sa redam aspectul impecabil avut de vehiculul dumneavoastra imediat dupa iesirea din productie.

Slefuirea umeda

Uneori singura modalitate de a elimina zgarieturile adanci, urmele de zgarieturi usoare si pentru a obtine finisajul final, il constituie slefuirea umeda. Aceasta tehnica presupune inmuierea marginilor zonelor afectate si slefuirea pana la obtinerea unei suprafete placute la atingere, mult mai greu vizibile, salvandu-va astfel de la costurile suplimentare cu revopsitul. Facem precizarea ca acest tip de operatiune este folosit preponderent la vopselele cu nuante inchise.

Aspect de “coaja de portocala”

Una dintre cele mai mari imperfectiuni ale unui vehicul nou, sau proaspat vopsit, il constituie aspectul de “coaja de portocala” rezultat in urma aplicarii cu pistolul de vopsit a unui nou strat de vopsea peste unul umed, ramanand un aspect usor ondulat datorat fluxului de aer pulverizat. Modul nostru de a elimina acest aspect presupune lustruirea succesiva cu 4 clase de hartie abraziva, cu granulatie de 1500, 2000, 2500 si 3000, vopseaua devenind perfect neteda si plata.

In general, piata actuala este dominata de vopsele auto pe baza de apa, consecinta fireasca a trendului ecologist din ultima vreme, de aici si faptul ca in firma noastra sunt folosite preponderent produse de lustruit si curatare concepute special pentru a crea o polishare desavarsita, intr-un timp mai mult decat rezonabil.

Intretinerea vehiculului

Invariabil, ultimul strat al unui polish de calitate il reprezinta lustruirea cu ceara, iar noi folosim un tip de ceara care pe langa propietatile de curatare gratie compusilor sintetici, aceasta va adauga un plus de profunzime si caldura in privirea celor care privesc masina dumneavoastra. Important de retinut este ca, lasand la o parte calitatea cerei imbatabila care o face sa persiste un timp indelungat, fiecare spalare sau stergere sa fie facuta cu atentie, fara sa se insiste foarte mult asupra unei singure portiuni, cu miscari ample, intr-o singura directie, pentru a restabili acea stralucire perfecta si protectie.